Wednesday, November 11, 2009

Furry spiderwebs

I'm ill, again! Now I've stayed at home from school for couple of days and I've knitted and watched tv all day long. I decided to show you my Rodarte inspired knitted sweater - work in process. I've already finished the backside, it took about one week. So I think maybe two weeks more and my sweater is ready.
/Ma olen haige, jälle! Ma olen sellepärast paar päeva kodus istunud ja põhiliselt kudunud ja telekat vaadanud :D. Otsustasin teile näidata kuidas näeb mu Rodarte-inspired kampsun hetkel välja näeb. Ma just lõpetasin selja osa ja sellega läks umbes nädalake, nii et loodan et kahe nädala pärast on mu kampsun juba valmis./


Plus I added new scrolled zipper cuff to my etsy - shop here!. I know I supposed to think about new jewelry (I mean new ideas and materials) already but I just can't say no to people who still want zipper cuff so badly.
/Lisasin oma etsy poodi ka ühe uue luku käevõru - siin!. Ma tean et ma peaksin juba midagi uut välja mõtlema, ega ma ei saa ju igavesti jääda neid sarnaseid luku käevõrusid tegema. Aga ma lihtsalt ei suuda inimestele ei öelda, kes väga veel seda käevõru tahaksid./

Check out this amazing blog feature on Refinery29.com - here! Thank you so much.