Thursday, January 7, 2010

(Oh I'm sorry, that post is going to be mainly in Estonian. I got featured in local newspaper, that's huge thing for me! and now I'm already working on a new DIY project but at the moment it will be the secret)

Jeeee, täna olin Eesti Ekspressi, nooh täpsemalt Areeni kaante vahel. Teemaks oli Areeni tuleviku tähed. Hommikul ei tahtnud leht kuidagi avaneda, ma lihtsalt ei julgenud vaadata. Ise kommenteeriks et, kui kellegil, kes ei tea võib natuke vale mulje jääda, sest Vogue oli siiski Teen Vogue ja isegi mitte ajakiri vaid veebileht. Igaljuhul tänud Laura Kallasveele ilusa pildi ja Anne Vetikule loo eest ;)

Lisaks avastasin ühel hommikul oma postkastist Milana Raamatu, kuigi ma lootsin ajakirju leida, sobis see ka. Kui ma üritaksin mingit arvustust kirjutada siis ei tuleks see kindlasti just eriti hea välja, nii et ma proovisin hoopis raamatu reklaampilti järele teha.